Llibre de piades
escriu un correu electrònic altres webs d'escalada i muntanya bibliografia recomanada index per quantificar les pringades per treure el mono els dies de pluja frases per pensar ressenyes d'escalada en gel i corredors ressenyes d'escalada esportiva inici ressenyes d'escalada clàssica i terreny d'aventura on escalar? la nostra previsió les nostres fotos

Via Montpart del Gorro Frigi
escrit per: Lusilla || Mail: 2008-07-26 17:00:02
S'han tret els parabolts que s'habien posat últimament a la via Montpart, 2 al 1er llarg, 4 al segon,una cadena i 2 parabolts a la r2, un parabolt al llarg 3 i 1 parabolt amb anella a la r3, ara la via ha quedat com abans, és a dir, amb l'equipament antic, està correctament equipada.

Respondre

Re: Via Montpart del Gorro Frigi:
escrit per: Jordi Brasil || Mail : 2008-07-29 23:23:06
es una prueba

Re: Via Montpart del Gorro Frigi:
escrit per: Jordi Brasil || Mail : 2008-07-29 23:38:10
lusilla, Albert o gustavo_iole, per tornar el material robat contacteu amb mi a jordi_brasil arroba yahoo.es

Re: Via Montpart del Gorro Frigi:
escrit per: Jo || Mail : 2008-07-30 08:25:41
Material robat? Ho sento Jordi però els retroequipaments estan exempts de ser considerats "robatoris" en cas de desmuntar-se. Haver-ho pensat abans!

Re: Via Montpart del Gorro Frigi:
escrit per: Anthony Perkins || Mail : 2008-07-30 22:33:46
Brasil, compi!
Yo soy tu hombre. Te apetece?
Soy el que "robó" (el material que dejas en una tapia deja de ser tuyo en cuanto te das la vuelta, y con tantos amiguetes como los que tu tienes...) la chatarra de la Montpart (menuda cantidad de mierda vas dejando poray). Si te parece podemos quedar. Te cambio la chatarra por esa cuerda tan chulis que prometes. O no. Mejor me quedo con la cuerda, con la chatarra y con tu cara, vale bonito?

Re: Via Montpart del Gorro Frigi:
escrit per: Jordi Brasil || Mail : 2008-07-31 09:33:33
Tu lo que eres es un trepamuros de mierda, jilipollas, as llegado tarde, pero para que te partan la cara siempre habra tiempo, solo es proponertelo. Cuanta basura hay rondando por Montserrat en el anonimato y la gene sin darse cuenta hasta ahora, vereis que limpieza se aproxima!!

Re: Via Montpart del Gorro Frigi:
escrit per: Mark Chapman || Mail : 2008-08-01 10:01:09
Yo a ti te conozco, tu a mi no. Vas a pillar canto. Un ojete en la nuca te iría bién.

Re: Via Montpart del Gorro Frigi:
escrit per: Jordi Brasil || Mail : 2008-08-01 16:42:35
Cobarde de mierda, da la cara, o corre pa tu pais, solo os salen los huevos en grupo y por la espalda. mandame tu mobil y te curo!!!

Re: Via Montpart del Gorro Frigi:
escrit per: Jordi Brasil || Mail : 2008-08-05 19:40:17
Parece que los que tenian que piar ya lo han echo no????, que tristeza...........

Re: Via Montpart del Gorro Frigi:
escrit per: Juanningu || Mail : 2008-08-09 09:15:08
Que ha pasao con la montpart? Que violencia

Re: Via Montpart del Gorro Frigi:
escrit per: que risa || Mail : 2008-08-12 15:42:52
Que divertido, de verdad que vas a partir tantas caras???? me encantaría verlo y más "sufrirlo" si pegas igual que escalas, reequipas"perdón quiero decir destrozas" ha de ser la bomba. Por cierto háztelo mirar que eso de soplar y jadear tanto por subir al coll de les portelles no es muy normal....pero en fin en ti nada es normal.

Hala que te den.

Re: Via Montpart del Gorro Frigi:
escrit per: Francesc Uruguay || Mail : 2008-08-26 21:13:33
Estic indignat amb el desequipament de la Monpart. Jo havia demanat al meu amic Jordi Brasil parabolts cada 1 metre (connectats per cadena) i 2 fileres de graons metàl·lics (una per cada peu, que sino és molt arriscat). Ara el veig repartint hosties per 4 parabolts de merda...
En serio nano, fas vergonya. Vergonya aliena quen llegeixo les teves línies. Em fa vergonya que algú et consideri escalador i et relacioni amb mi. Crec que la gent com tu fa mal a la muntanya.
Per cert, si encara busques el teu material, podem quedar i et robo la resta de les teves pertinences. O encara millor, t'el foto per on t'hi càpiga. Ai, que divertit és ficar-se amb la gent, sobre tot per un bon motiu!

Re: Via Montpart del Gorro Frigi:
escrit per: Jaume París || Mail : 2008-08-28 14:18:00
No se de que va tot aquest rollo del equipament, però desprès de llegir el correus, el que entenc es que “per favor prou de tantes tonteries i sigueu mes educat, l’únic que de veritat te de tornar es el seny a tots plegats” em fa vergonya aquest tarannà a la muntanya.

Re: Via Montpart del Gorro Frigi:
escrit per: Joan Prunera || Mail : 2008-09-01 10:33:58
Bon dia a tots. Jo si que donare la cara. Fa mes o menys un mes i mig vam fer la Monpart. En el primer llarg un parabol en un resalt (no moleta, pero suprimible)), a 7 o 8 metres al costat d'un pito un altre parabol (lleig, per que ja hi ha un clau), res fins a la reunio de l'arbre. Tirada com abans, exposadeta, pero III. En el segon llarg s'han passat no calia tans parabols, pero si calia cambiar lo vell. La tercera tirada la reunio molt be (es una reunio!!) i el parabolt de sortina tampoc fa lleig (possible factor 2) ara be a partir d'aqui res de res, com abans, posant ponts de roca i burilillos vells fins la R. Les ultimes tampoc res de res (Tot correcte).
Conclussio.
Per els que desequipen:
Teniu tot el dret (?) de fer-ho pero amb un criteri del material que hi ha ara. Crec que no fa mal restaurar (no reequipar recontraequipar i megasuperequipar) les vies classiques. Tios que fan VIa, VIb ,VIc, etc no aniran paa en aquesta via, pero gen nova o veterans com jo no ens desagrada trobar una mica mes de seguretat que quan la vaig fer per primer cop l'any 1979 (Reitero, resturarla!!!! no sobre equiparla)
Per els que equipen (llegiu sobreequipen):
A tu, jordi Brasil, un consell es que ho fagis millor, restaura be. Ja molta via per fer a Montserrat. On hi ha una cosa mol vella o deteriorada posa una nova, pero amb criteri. Per que has de reconeixer que el que veu fer a la Monpart va ser una "xapussa". Fa poc vem fer la Boy-Roca que feia al menys 15 anys que no la feia i la veritat es que estaba tot correcte.
Res es la meva opinio, per a mi bona per a uns altres no ho se... el que si se es que entre tots tenim que cuidar Montserrat (i totrs les muntanyes i la natura) perque amb aquestes picabaralles no treiem res. es mes ja tenim regulacions a montserrat i tindrem mes si el col.lectiu d'escaladors no tenim una mica de cura. Jo a les vies que no tinc colLons de fer no les faig i si les intento i surten be si no a unes altres. No per aixo les cuso a parabolts.
Teflexionem tots plegats.
Es la meva humil opinio, espero no haver ofes a ningu.

Gràcies

Re: Via Montpart del Gorro Frigi:
escrit per: jordi || Mail : 2008-09-02 16:23:15
Els que desequipen, aquets talibans de merda, okupas de Montserrat no son escaladors de IVº y Vº,, vale!!!!. y el cabron principal es el segon no es el primer que te collons de treure les chapes!!!. y els que saben qui son y no es chiven per por, tambe son un merdes!!!

Escolta vaig deixar per error ara o se, lo vell per despres de convidar fer la via poguer modificarla..........are torna a tenir lo vell de moment............

Are sembla que aquets del gorro no son ni equipadors, deuien ser asiduos porreteros de mierda!!!. a diferencia dels de agulles aquets si que tenim a bon desequipar lo seu.........ojo por ojo..............

Re: Via Montpart del Gorro Frigi:
escrit per: Joan Prunera || Mail : 2008-09-04 11:42:52
Jordi, explicat una mica millor. es que no entenc res del que dius!! No sigues gruller!! La segona tirda de la Monpart pel que jo recordo , antigament, hi havien com a molt dos assegurances: una pseudo reunio tot sortint de l'arbre i tot seguit un o dos burils vells fins la reunio. Aixo no es restaurar una via. Veu possar mes parabolts del que hi havia. Crec que es aquest criteri que heu de seguir, no possar un barabolt on tu creus que el nessessites.
Parle'm un dia de tot aixo plegats. I no sigues gruller que aixo no porta a cap lloc. es mes tot hom s'apunta, a veure qui la diu mes grosa. Si has de deixar emprenta en Montserrat, que sigue de forma legal i correcta no amb polemiques, que no fan cap favor a ningu.
D'acord?
Salut a tots

   

suggeriments, problemes, queixes... envia un correu a

Creative Commons License
Aquesta obra està sota una llicència de Creative Commons.