Llibre de piades
escriu un correu electrònic altres webs d'escalada i muntanya bibliografia recomanada index per quantificar les pringades per treure el mono els dies de pluja frases per pensar ressenyes d'escalada en gel i corredors ressenyes d'escalada esportiva inici ressenyes d'escalada clàssica i terreny d'aventura on escalar? la nostra previsió les nostres fotos

regulació prohivició d'escalada a sadernes
escrit per: David Fajula || Mail: 2008-08-14 10:29:04
Ja fa uns anys que vaig a la muntanya i m'he bellugat una mica per tot arreu, però el que està passant a la garrotxa a sadernes no ho havia vist mai fins ara.Com sempre els catalans hem de ser pioners a fer coses estranyes i incomprenssibles.Fa temps que l'accés i els esports a la muntanya han canviat molt, entenc que sigui necessari a molts llocs una regulació o prohivició, ara be senyors i senyores del consorci de l'alta Garrotxa; fem un treball entre tots de veritat (està clar que un estudi de l'impacta sobre la flora i la fauna l'ha de realitzar un professional, Biòleg ect..Però el numero real de gent que escala en aquestes zones, els mesos de l'any de més afluència, zones on hi ha nius i no heu prohivit l'escalada, que prohiviu escalar en %,mès vies a la garrotxa que a montserrat, ect..No és tot aixó estrany i incomprenssible. És un treball que senyors no l'heu realitzat ni us interessa, m'ofereixo per fer-vos un cop de mà perquè realment el necessiteu.Pensó que ens hauriem d'essentar (un altre cop) i intentar trobar una solució de veritat, fem les coses correctament i no nem tant de cara a la galeria.PD a la FEEC l'hi demanaria que s'involucrés una mica si us plau.

Respondre

suggeriments, problemes, queixes... envia un correu a

Creative Commons License
Aquesta obra està sota una llicència de Creative Commons.