Llibre de piades
escriu un correu electrònic altres webs d'escalada i muntanya bibliografia recomanada index per quantificar les pringades per treure el mono els dies de pluja frases per pensar ressenyes d'escalada en gel i corredors ressenyes d'escalada esportiva inici ressenyes d'escalada clàssica i terreny d'aventura on escalar? la nostra previsió les nostres fotos

carrizosa-coll al bisbe
escrit per: Lusilla || Mail: 2008-11-14 23:10:51
Fa 2 mesos vam fer aquesta via que de feia temps ja em cridava l'atenció per la seva linea, l'equipament està tal i com indica l'hita, no sens va trencar res pero...està tot molt malament, tan claus com burils. Els dos primers llargs per la canal, molt incomode,la reunio es monta on es pugui, com referencia hi ha un cap de burí, es surt amb un pas d'estreps a caçar un buril a l'esquerra es segueix flanquejant i es puja per la canaleta sense cap assegurança fins uns arbres forts on es monta reunió, es surt per una fissura polvorienta fins caçar dos burils que es passen amb els estreps i es continua per la fissura ara sobre bona roca pero plena d'arbres molt molestos, es monta reunió sobre un arbre i dos burils, d'aquí es surt per la fissura i s'enceta un artificial de claus mooolt vells 4 o 5 passos i una sortida en lliure que no vegis sobre roca dolentisima i es segueix la fissura sense cap assegurança per també roca d'espant fins la reunió sobre la llastra, d'aquí dos llargs d'artificial de buril i algo de lliure sobre bona roca fins el llom del bisbe i d'aquí dos llargs en lliure molt bonics de roca perfecta fins el cim, vam fer servir alguns friends variats algun tascó petit per la llastra, plaquetes recuperables i bagues per arbres, també martell o, per si slta quelcom,bueno jo vaig flipar amb la via vaig passar autentic terror a la llastra, pero soc el culpable per no estar preparat, tot i aixi ho vem superar, ara bé, son per admirar els escaladors que fan aixo com si res de debo, per admirar.

Respondre

Re: carrizosa-coll al bisbe:
escrit per: alejo || Mail : 2008-12-22 16:34:24
Deun'hido! Pel que comentes el que val més la pena són els últims llargs no?

suggeriments, problemes, queixes... envia un correu a

Creative Commons License
Aquesta obra està sota una llicència de Creative Commons.