|
|
La Banda del Tako (Roca Narieda, Alt Urgell) |
escrit per: edunz || Mail: |
2007-08-30 20:26:17 |
|
La Banda del Tako (Roca Narieda, Alt Urgell, 175m 6c-6a/A1e)
Via molt guapa, grau exigent, roca tremenda, equipament just, 6a obligat, fins a 6c en lliure o A1e. Hi ha un parell de claus dubtosos (L3 i L5) però que per progressió cap problema (?). La via es pot rapelar o fer servir els rapels de la Nifo (enllaçant amb el ràpel de la R1 de la via ratolins, que va x l'esquerra de la Nifo). Mola apurar-la en lliure. Les sortides del L6 i L7 són dures i obligades. Vam passar amb tascons i friends fins al 3, però si es porta un 4 per L6 (tram de fisura d'empotrament) millor. Ombreta fins a les 14h. Resse actualitzada al bar Thaussà de Coll de Nargó o a l'apartat de corquis del Caranorte. 3.5h. |
|
|
Respondre
|
Re: La Banda del Tako (Roca Narieda, Alt Urgell): |
escrit per: Albert || Mail : |
2007-09-02 11:49:05 |
|
Hola, Edu crec que quan tu estaves a la Tako nosaltres estàvem a la Nifo, via que ens vas recomanar tu mateix , al igual que La balena blanca i el petit príncep, de Perles que per cert es una via que ens va agradar molt, encara que el 6c de dalt el varem passar amb estreps. gracies per les teves recomanacions. Adeu i a tibar |
|
escrit per: edunz || Mail : |
2007-09-02 23:20:16 |
|
ei albert, m'alegro que us agradés la balena, crec que sou la 3era repetició. Això del darrer llarg, vau passar bé amb estreps? jo només l'he fet amb lliure i tinc el dubte de si cal ganxexar...
si torneu a passar per aquí dalt i vols fer un toc tu ja ho saps
salut!
|
|
escrit per: Albert || Mail : |
2007-09-03 23:54:48 |
|
els passos d'artificial es fan bé, son dos a la sortida de la ultima reunió, la sortida d'estreps no es complicada i de seguida enganxes la tercera xapa, en la que també varem col.locar l'estrep per superar la ultima complicació ( ja estabem petas ) |
|
|
|
|
|
|
suggeriments, problemes, queixes... envia un correu a
|