STAE

Oberturista i any: J.L. Giralt, R. Prades i J. Nogueroles, 11/1974
Horari: 3h
Orientació: Oest
Material: Cintes exprés, joc de friends, 1 plaqueta recuperable, alguna baga llarga i estreps. Pitons optatius.
Observacions: Via molt variada: plaques, fisures, diedres i xemeneies. Roca delicada en el primer i el setè llarg. La cinquena reunió es fa en un pont de roca a l'interior de la bauma. Via molt recomenable a l'estiu, ja que el Sol no toca a la paret fins al migdia. Es pot fer tota en lliure: 6a+.
Aproximació: Des del refugi de Santa Cecília s'ha d'agafar el GR en direcció a Can Massana (Agulles). El camí passa per sota la cara oest de la paret de Santa Cecília. En aquest tram hen d'estar atents i buscar un desprendiment que ve del peu de la paret i que arriba fins el camí. Hi ha una fita que ho senyalitza. Hem de seguir aquest desprendiment fins arribar, no sense alguns problemes, al peu de paret. Per arribar al peu de via hem de seguir la paret cap a la l'esquerra. La via comença per una fisura a l'esquerra d'uns desploms en forma de triangle.
Descens: Es fa per la Ferrata Teresina. Des del cim on arriba la via tenim dues opcions: baixar per l'itinerari de pujada de la ferrata o baixar pel seu descens, on caldrà realitzar alguns ràpels.