Promio-Moreno

Oberturista i any: E. Promio i J.L. Moreno, 6/1980
Horari: 7hores (cordada de tres)h
Orientació: Sud
Material: Cintes exprés, joc de tascons, joc de friends (aliens i Camalots fins el 3), bagues i estreps.
Observacions: Via vertical, amb travesses espectaculars i aèries. Roca típica de Regina. Equipament original: burils i claus. Alguna reunió s'ha de reforçar. El maig del 2006 els burils de tirada i reunions s'han substituït per parabolts.
Aproximació: Seguint la carretera que puja a Tremp aparquem el cotxe a la dreta de l'entrada del primer túnel del congost. Creuar la carretera i seguir un camí amb marques vermelles que puja per la riba dreta del torrent (el que NO passa per peu de paret, sinó el que deixa la paret a l'altra banda del torrent). Seguir el caminet fins passada la paret. Llavors baixar al torrent i tornar a pujar per l'altra banda. Un cop es veu la paret baixar en diagonal amb tendència a l'esquerra en direcció a la Feixa. La via comença a l'extrem esquerra de la Feixa, sota de la llastra triangular característica.
Descens: Des del cim de la paret seguir rastres de camí primer a la dreta i després amb tendència cap a l'esquerra que porten fins a un torrent. Baixem pel torrent fins passar unes cordes fixes. Després de les cordes hem de seguir un trencant a mà dreta. Aquest camí ens deixa en un esperó rocós sobre la via del tren. Hem de fer un ràpel d'uns 20 metres fins la via. Al lloro amb els trens!!! I per la carretera tornem fins el cotxe. També hi ha la possibilitat d'agafar un trencant a mà esquerra un cop superades les cordes fixes, si seguim aquest camí ens portarà fins l'Alberg de Cellers. Descens alternatiu a Roca Regina. Des del cim anar a buscar la sortida de la Aresta Ribas, hi ha un fita enorme, molt a prop un cable facilita l'accés al primer rapel (30m, millor amb una sola corda ja que és fàcil que el nus es quedi enganxat) desprès un altre (45m) anem a parar molt a la vora del camí de baixada de la via Postmortem. 25 minuts caminant fins el cotxe.