Aresta Ribes-Vidal

Oberturista i any: E.Ribes i J.Vidal, 1972
Horari: 3h
Orientació: Sud-Est
Material: Joc de friends, bagues i cintes exprés
Observacions: Via discontinua en què es van superant ressalts i enllaçant feixes. La roca és millor del que aparenta, malgrat ser la típica roca d'aresta. És una bona opció per pujar de forma senzilla i ràpida a Roca Regina. Possibilitat d'escapada per la feixa de la R7 (marques vermelles).
Al llarg de Ao o 6b, es pot fer també per l'esperó de l'esquerra , amb roca molt bona i equipat amb parabolts, amb tot el pati de Regina als peus. 4+/5e.
Aproximació: Seguint la carretera que puja a Tremp aparquem el cotxe a la dreta de l'entrada del primer túnel del congost. Continuar per la carretera vella fins la presa. Prendre un caminet que puja per sobre el túnel. Seguir-lo fins a peu de paret. La via comença a la dreta del dau vermellós, 2 parabolts visibles.
Descens: Al cim trobem un fita enorme, molt a prop un cable facilita l'accés al primer rapel (30m, millor amb una sola corda ja que és fàcil que el nus es quedi enganxat) desprès un altre (45m) anem a parar molt a la vora del camí de baixada de la via Postmortem. 25 minuts caminant fins el cotxe.