Esperó de la lluna plena

Catalunya - Ports de Beseit - Les Gronses

Horari: 3h
Orientació: Oest
Material: 10 cintes, alguna baga, friends fins nº1
Observacions: Via que segueix el marcat esperó central de la gronsa Sud. Bona roca en general excepte algun passatge del llarg 3.
Aproximació: D'Horta de Sant Joan, ens dirigim als Ports, entrant per la carretera, i deixant les Roques de Benet a l'esquerra s'inicia una forta baixada al final d'aquesta trobem un desviament a la dreta que ens deixa en pocs metres en una bona zona d'aparcament. Aquí baixarem cap al riu i agafarem el caminet que marxa per sobre del pontet de fusta cap als Estrets, ara ja dintre als Estrets per la bora del riu ens trobarem de cara la paret. Pujar cap a peu de via per terreny evident per sobre les plaques.(25 minuts)
Descens: De cim cap a l'esquerra a buscar una sabina on hi ha el rapel de 32 metres, aquí seguir el caminet que ens deixa al coll i baixar de nou cap als estrets, aquí el caminet pel costat del riu fins al cotxe.(45 minuts)
Data d'ascenció: 10/12/2011
Informació proporcionada per: llorenç valles